lördag 7 november 2009

Packat och klart

Ibland ska allt hända, helst igår, senast idag. Den gågna veckan har varit sån. Får väl skylla mej själv, kongress förra veckan och sedan mitt kvinnliga nätverk nästa. En vecka av jobb på hemmaplan däremellan och allt ska fixas.
Jag ska åka till södra afrika och träffa det kvinnliga nätverket med politiker. Det ska bli kul att träffa dem igen. Trots avstånd så är det ändå så att jag räknar dessa kvinnor som mina vänner. Vi lär oss så mycket av varandra. Den här gången ska vi jobba med frågor som socialdemokratins värderingar, organisationsutveckling och hur man driver en ide till ett politiskt beslut.
Inför resan skulle jag få kopletterande vaccinering. Trångt i min almanacka och en viss tid mellan de båda doserna. Dessutom kom vaccinet för sent. Många odds som talade emot att detta skulle fixas. Nu vill jag säga ett tack till er som i går eftermiddag ställde upp och fixade detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar