söndag 1 november 2009

Hemåt till vardagen

Sitter på tåget på väg hem från s-kongressen.
Trött, hur det nu kan komma sig jag har inte behövt jobba så hårt som ombuden. Vad blir jag trött av? Alla möten, alla beslut och alla människor runt omkring mej. Visst är det konstigt, jag som tycker så mycket om just det blir trött av det. Tar väl till det svenska ovanliga ordet lagom. En kongress är aldrig lagom, den är mer ger mer, tar mer och är en så fantastisk upplevelse.
Förväntansfull, trots attt jag fått vara en del av hela denna process med besluten. Rådslag, toppmöten, partistyrelse och nu kongressen så känner jag förväntan. Nu kommer fortsättningen, valrörelsen har startat.
Tacksam, jag är ödmjukt tacksam för allt jag får vara med om.
I morgon vardag igen. Rutiner blir välkommet efter kongressveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar